Regulamin

§ 1

Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Kupujący – Klient dokonujący zakupu produktów Sprzedającego w Serwisie lub na Platformie Edukacyjnej.
  2. Sprzedający – Ogólnopolska Akademia Kosmetologii Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu, ul. Wybrzeże Prezydenta W. Wilsona nr 12, 37-700 Przemyśl, KRS: 0000836547
  3. Produkt – oferowane przez Sprzedającego w Serwisie i Platformie Edukacyjnej usługi, w tym wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej. 
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
  6. Prawo konsumenckie – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  7. Konto Klienta – indywidualna witryna Klienta zarejestrowanego w Serwisie, za pośrednictwem którego Klient może korzystać z usług Sprzedającego.
  8. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej posiadająca Konto Klienta.
  9. Serwis – strona internetowa Sprzedającego, znajdująca się pod adresem https://www.akademiakosmetologii.com. 
  10. Platforma edukacyjna – elektroniczna platforma działająca pod adresem www.webtolearn.pl, prowadzona przez spółkę Web To Learn sp. z o.o. KRS: 0000823467, na której Sprzedający posiada własne konto, w ramach którego udostępnia oferowane przez siebie Produkty.
  11. Nazwa użytkownika – indywidualnie oznaczona nazwa Konta Klienta, służąca do logowania do Serwisu, składająca się z ciągu liter. 
  12. Hasło – ciąg znaków, składający się z liter, cyfr i/lub znaków specjalnych, który stanowi zabezpieczenie dostępu do Konta Klienta. 
  13. Umowa – umowa o świadczenie usługi, w tym również zakupu Produktów oraz Usług dodatkowych, zawierana na odległość (tj. bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumienia się na odległość w chwili zawarcia umowy włącznie).
  14. Usługi dodatkowe – bezpłatne usługi oferowane przez Sprzedającego na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
  15. Trwały nośnik - materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci
  16. środowisko cyfrowe - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich

 

§ 2

  1. Niniejszy regulamin stosuje się do zakupów dokonywanych przez Kupującego w sklepie internetowym Sprzedającego oraz na Platformie Edukacyjnej na stronie internetowej www.webtolearn.pl z zastrzeżeniem ust. 2. i § 12 w zakresie nabywanych tam Produktów Sprzedającego
  2. Do zakupów dokonywanych na Platformie Edukacyjnej Sprzedającego na stronie internetowej www.webtolearn.pl stosuje się przepisy niniejszego regulaminu w zakresie wskazanym w § 12.

§3

  1. Umowa pomiędzy Kupującym a Sprzedającym zawierana jest w formie elektronicznej poprzez złożenie zamówienia, które polega na wybraniu przez Kupującego Produktu poprzez dodanie go do koszyka, a następnie dokonanie płatności z zastrzeżeniem zapisów § 8.
  2. Do dokonania zakupu konieczne jest posiadanie Konta Klienta w Serwisie lub konta na Platformie Edukacyjnej. 
  3. Do zawarcia Umowy konieczne jest zaakceptowanie przez Kupującego niniejszego regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji Umowy.
  4. Sprzedający uzależnia zawarcie Umowy w zakresie sprzedaży Produktów, stanowiących nagrania wideo ze szkoleniami, od wyrażenia przez Klienta będącego konsumentem zgody na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem ustawowego 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy o dostarczanie Produktu i rezygnacji z prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn. Zgody tej Klient będący konsumentem udziela poprzez zaznaczenie stosownej zgody podczas składania zamówienia.
  5. Zawarcie Umowy umożliwia korzystanie z Produktu wyłącznie na własny użytek osobisty Klienta. Dostarczenie Produktu nie oznacza przeniesienia praw ani udzielenia licencji do utworów, artystycznych wykonań ani innych wkładów zawartych w danym Produkcie. Inne, niż określone w niniejszym Regulaminie utrwalanie, zwielokrotnianie, a także wprowadzanie do obrotu oraz rozpowszechnianie Produktu wymaga zgody właściciela praw, za wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych przez prawo.
  6. Klient otrzymuje dostęp do Produktu do zakupionych materiałów w chwili opłacenia zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 7, 8 i 9. 
  7. W przypadku zakupu kursu online dokonanego:
    1.  w Serwisie – Klient otrzymuje dostęp do kursu za pośrednictwem Platformy Edukacyjnej w terminie do 5 dni od dokonania i opłacenia zakupu;
    2. na Platformie Edukacyjnej – Klient otrzymuje dostęp do kursu bezpośrednio po opłaceniu zakupu.
  8. W przypadku zakupu usługi Rocznej Szkoły Klient otrzymuje dostęp do 12 bloków tematycznych, przy czym są one udostępniane Klientowi w odstępach miesięcznych.
  9. W przypadku zakupu usługi Rocznej Szkoły Klient posiada możliwość jej zakupu w trybie indywidualnym – w tym przypadku Klient otrzymuje dostęp do wszystkich 12 bloków tematycznych w momencie opłacenia usługi – zapisy ust. 7 a. i b. stosuje się odpowiednio.
  10. Dostęp do Produktu zakupionego w Serwisie realizowany jest poprzez przesłanie na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji wiadomości, zawierającej dane do logowania do Platformy Edukacyjnej, na której znajduje się bezpośredni dostęp do Produktu na warunkach określonych w ust. 10.
  11. Dostęp do Produktu zakupionego na Platformie Edukacyjnej jest realizowany poprzez bezpośredni dostęp na Platformie Edukacyjnej do zamówienia widocznego na lewym panelu Konta Klienta. 
  12. Produkt dostępny jest przez rok od momentu uzyskania dostępu do niego.  Czas dostępu może być przedłużony w każdej chwili przez Klienta za stosowną opłatą wskazaną na Platformie Edukacyjnej.

 

§ 4

  1. Do założenia  Konta Klienta w Serwisie konieczne jest podanie adresu e-mail, danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu do doręczeń, ustawienie nazwy użytkownika oraz hasła. Klient będący przedsiębiorcą zobowiązany jest podać również co najmniej numer NIP. Klient zobowiązany jest do zachowania hasła do Konta Klienta w tajemnicy i nie do ujawniania go osobom trzecim. Klient zobowiązany jest ponadto do  nie udostępniania Konta Klienta osobom trzecim w jakikolwiek sposób.
  2. Minimalne wymagania sprzętowe urządzenia w celu obsługi Serwisu i Konta Klienta to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Chrome 39 lub Firefox 34 lub Opera 26 lub safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu Cookiem oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. 
  3. W celu założenia Konta Klienta Klient zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celu rejestracji oraz akceptację Regulaminu.

 

§ 5

  1. Klient będący konsumentem może – z zastrzeżeniem  zapisu § 3 ust. 4 i § 5 ust. 2 – w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
    1. Dodatkowych kosztów, wynikłych z wybrania przez Klienta sposobu dostarczenia towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowanych Produktów (art. 33 prawa konsumenckiego)
    2. Bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (art. 34 ust. 2 prawa konsumenckiego)
    3. Zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. W tym przypadku kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia (art. 35 prawa konsumenckiego).
  2. Prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni nie przysługuje w przypadku Produktu w postaci treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient będący konsumentem jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie: 
    1. zawartej Umowy na trwałym nośniku w postaci Faktury VAT;
    2. zrzeczenia się przez Klienta prawa do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
  3. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. W przypadku Produktu, będącego treścią cyfrową lub usługą cyfrową obowiązek ten realizowany jest poprzez automatyczne zablokowanie dostępu przez Sprzedającego do Produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zgodnie z ust. 5.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim. 
  5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej  udostępnionej Klientowi Sprzedawca ma prawo niezwłocznego zablokowania  Klientowi dostępu do tej treści lub usługi.  
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
  7. Klient, który skorzystał z prawa do odstąpienia od Umowy odsyła Produkt na własny koszt w przypadku jego fizycznego doręczenia. 
  8. Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. 
  9. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient będący konsumentem zobowiązany jest przesłać na adres mailowy – akademia kosmetologii@gmail.com. 

 

§ 6

  1. Odpowiedzialność Sprzedającego za wady fizyczne i prawne wobec Klienta zostaje wyłączona, z zastrzeżeniem ust. 2.
  2. Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za zgodność towaru z umową na zasadach określonych w niniejszym paragrafie. 
  3. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową. 
  4. W odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi, przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten wynosi dwa lata od chwili dostarczenia towaru z elementami cyfrowymi.
  5. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  6. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane.
  7. Odpowiedzialność Sprzedającego, o której mowa w ust. 5 i 6 jest wyłączona jeżeli brak zgodności z umową wynika z jednej z niżej wskazanych przyczyn:
    1. środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi określonymi w §4 ust. 2 Regulaminu. 
    2. Klient będący konsumentem, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
  8. Klient zobowiązany jest do współpracy ze Sprzedającym w zakresie sprawdzenia czy niezgodność z umową treści lub usługi cyfrowej wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta. W przypadku bezpodstawnej odmowy współpracy Sprzedający zwolniony jest z odpowiedzialności z tytułu niezgodności z umową treści lub usługi cyfrowej. 
  9. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient będący konsumentem może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  10. Sprzedający może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
  11. Sprzedający doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedający został poinformowany przez Klienta będącego konsumentem o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
  12. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient będący konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    2. przedsiębiorca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową;
    3. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową;
    4. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z uprawnienia do żądania doprowadzenia treści lub usługi do zgodności z umową;
    5. z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta;
  13. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.
  14. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny.

 

§ 7

  1. Klient składa reklamacje w formie mailowej na adres: akademiakosmetologii@gmail.com. 
  2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej przesłania na adres wskazany w ust. 1. W tym samym terminie informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie mailowej, na adres z którego reklamacja została zgłoszona. 
  3. W przypadku nie rozpatrzenia reklamacji w terminie wskazanym w ust. 2 reklamację poczytuje się za uznaną.

§ 8

  1. Klient dokonuje płatności za usługę Rocznej Szkoły (w tym za tryb indywidualny) jedną z niżej wskazanych form:
    1. Płatność roczna (jednorazowa) – dokonywana z góry za cały roczny cykl szkoleniowy, po opłaceniu Klient otrzymuje dostęp do wszystkich 12 bloków szkoleniowych na rok  - z zastrzeżeniem zapisów § 3 ust. 8 i 9.
    2. Miesięczna subskrypcja – opłaty uiszczane są miesięczne, a wraz z każdą opłatą Klient otrzymuje dostęp do kolejnego bloku szkoleniowego na zasadach określonych w § 3 ust. 8. 
  2. Klient dokonuje jednorazowej płatności za kursy online przy ich zamówieniu. Po opłaceniu Klient otrzymuje dostęp do kursu na Koncie Klienta w Serwisie lub na Platformie Edukacyjnej, z zastrzeżeniem ust. 3.
  3. Klient dokonuje płatności, określonych w ust. 1 i 2 jedną z niżej wskazanych metod:
    1. E-przelew (np. PayU, dotpay);
    2. Tradycyjny przelew bankowy
    3. BLIK
    4. PayPal – wirtualny portfel.
  4. Za moment uiszczenia opłaty przyjmuje się datę zaksięgowania opłaty na rachunku Sprzedającego – w przypadku zakupu poprzez Serwis lub na rachunku usługodawcy prowadzącego Platformę Edukacyjną – w przypadku zakupu poprzez Platformę Edukacyjną. 
  5. W przypadku złożenia zamówienia w Serwisie Klient składając zamówienie zaznacza chęć otrzymania faktury VAT za Produkt, która jest mu przesyłana w formie elektronicznej na maila wskazanego podczas zakładania Konta Klienta.
  6. W przypadku złożenia zamówienia na Platformie Edukacyjnej do otrzymania faktury VAT konieczne jest zaznaczenie przez Klienta przy składaniu zamówienia chęci jej otrzymania, do czego Klient jest zobowiązany. 
  7. Sprzedający wraz z dowodem zakupu przesyła Klientowi będącemu konsumentem potwierdzenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 lit. b.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, zwrotu nadpłaty lub jakiejkolwiek innej przyczyny, dla której Sprzedający ma zwrócić Klientowi środki za transakcję – zwrot dokonywany jest w taki sam sposób, w jaki dokonana była płatność oraz na ten sam rachunek bankowy. 
  9. Dla potrzeb dokonania płatności za pomocą PayU przez Okres Abonamentowy należy rozumieć okres wynoszący miesiąc, kwartał lub rok (w zależności od wybranej usługi), począwszy od dnia otrzymania przez sprzedającego potwierdzenie dokonania opłaty za Produkt przez Klienta. 
  10. W przypadku wybrania płatności w formie miesięcznej subskrypcji za pomocą PayU Klient zawierając Umowę ze Sprzedającym oraz wybierając określony pakiet/usługę/abonament wyraża zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez operatora płatności (PayU S.A.) z kart płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za pakiet/usługę/abonament/ Opłata będzie pobiera przez operatora płatności raz w miesiącu/kwartalnie/rocznie. 
  11. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych, realizowanych za pomocą PayU, ma możliwość zapisania danych kart i zlecenia stałego polecenia zapłaty. Dane kart będą przechowywane przez operatora płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora, za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Sprzedającego. 
  12. W przypadku wybrania przez Klienta płatności określonej w ust. 3 lit. d. (tj. za pomocą PayPal) płatność może być zrealizowana ratalnie – w 15 ratach 0%, na zasadach określonych przez PayPal.

 

§ 9

  1. Sprzedający świadczy na rzecz Klientów Usługi dodatkowe na warunkach określonych w niniejszym paragrafie.
  2. Usługa Newslettera jest świadczona wyłącznie dla posiadaczy Konta Klienta.
  3. Usługa Newslettera polega na dostarczaniu na adres mailowy Klienta, podany podczas rejestracji Konta Klienta, informacji handlowych dotyczących oferowanych przez Sprzedającego usług i nowości w tym zakresie. W celu uzyskania dostępu do Newslettera Klient zaznacza odpowiednią opcję podczas zakładania Konta Klienta lub w ustawieniach konta. Usługa Newslettera jest w pełni darmowa. Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera poprzez kliknięcie w zawarty w każdym numerze newslettera link „Zrezygnuj z Newslettera”. 
  4. Klienci, którzy dokonali zakupu Produktu otrzymują bezpłatny dostęp do usługi, polegającej na możliwości dołączenia do zamkniętej grupy na portalu Facebook o nazwie Akademia Absolwentów. Grupa ma na celu wsparcie jej członków przez jej użytkowników, a także specjalistów Sprzedającego. 
  5. Do usługi dodatkowej, o której mowa w ust. 4 konieczne jest posiadanie konta na portalu Facebook. Sprzedający jest wyłącznie administratorem tej grupy i nie odpowiada za treści umieszczane na niej przez innych użytkowników. 
  6. Klienci, którzy dokonali zakupu Produktu otrzymują możliwość uczestnictwa w spotkaniach na żywo ze specjalistami z dziedzin, w zakresie których Sprzedający prowadzi działalność (Webinaria). Webinary dostępne są na platformie clickmeeting i odbywają się w wyznaczone dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 
  7. Spotkania na platformie clickmeeting, o których mowa w ust. 6 dostępne są z poziomu konta na Platformie Edukacyjnej w zakładce „Spotkania ze Specjalistami”, w której znajduje się odnośnik do kalendarza spotkań. Klient może wziąć udział w spotkaniu zapisując się na nie pod linkiem umieszczonym w kalendarzu.  

 

§ 10

  1. Klient po ukończeniu Rocznej Szkoły lub kursu online ma możliwość uzyskania Dyplomu ukończenia Rocznej Szkoły – na zasadach określonych w § 11 - lub certyfikatu ukończenia kursu online na zasadach określonych w § 12. 
  2. Certyfikat wystawiany jest w formie pliku .pdf., pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku:
    1. z testów z każdego z bloków tematycznych, składających się na Roczną Szkołę – w przypadku Rocznej Szkoły;
    2. z testu – w przypadku kursu online.
  3. Egzaminy i testy, o których mowa w niniejszym paragrafie przeprowadzane są w formie online.
  4. Certyfikaty, o których mowa w ust. 1 wystawiane są w języku polskim w formie elektronicznej. Klient ma możliwość zakupu certyfikatu w formie fizycznej.
  5. W przypadku zakupu usługi certyfikatu w formie fizycznej (drukowanej), czas realizacji usługi wynosi do 90 dni.
  6. Uzyskane certyfikaty elektroniczne znajdują się na koncie Klienta i mogą być w każdej chwili z niego pobrane. 

§ 11

  1. Warunkiem przystąpienia do egzaminu na koniec Rocznej Szkoły jest zaliczenie testu z każdego z 12 bloków szkoleniowych, z których składa się Roczna Szkoła. 
  2. Testy z każdego z bloków szkoleniowych udostępniane są wraz z każdym blokiem szkoleniowym wraz z początkiem miesiąca kalendarzowego. Test ten należy zaliczyć w miesiącu, w którym został on udostępniony wraz z blokiem tematycznym. Po tym okresie przystąpienie do testu nie będzie możliwe. Do każdego z testów Klient ma 3 podejścia oraz możliwość zakupienia maksymalnie 3 dodatkowych podejść.
  3. Test, o którym mowa w ust.2 składa się z pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru i trwa 30 minut. 
  4. Warunkiem zaliczenia testu, o którym mowa w ust. 2 jest osiągnięcie co najmniej 71% prawidłowych odpowiedzi. 
  5. Zaliczenie testu zgodnie z ust. 4 wiąże się z uzyskaniem przez Klienta certyfikatu, o którym mowa w § 10 ust. 2 lit. b z danego bloku tematycznego. 
  6. Po zakończeniu i zdaniu wszystkich testów z dostępnych bloków szkoleniowych Klient przystępuje do egzaminu końcowego. Na przystąpienie do egzaminu Klient ma miesiąc od zakończenia ostatniego bloku szkoleniowego, przy czym okres ten liczony jest jako miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu, w którym udostępniony został ostatni blok szkoleniowy. Po tym okresie przystąpienie do egzaminu nie będzie możliwe.
  7. Egzamin składa się z 75 pytań zamkniętych jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Pytania obejmują tematykę wszystkich bloków tematycznych poruszanych w trakcie całorocznego szkolenia w Rocznej Szkole. Czas trwania egzaminu wynosi 90 minut. Udzielenie odpowiedzi błędnej na teście wiąże się z otrzymaniem punktów ujemnych. 
  8. Minimalna ilość punktów koniecznych do zaliczenia egzaminu wynosi 50%. 
  9. W przypadku uzyskania pozytywnego wyniku z egzaminu Klient ma możliwość wygenerowania elektronicznego Dyplomu ukończenia Rocznej Szkoły. Dyplom może być wygenerowany w terminie zaliczenia egzaminu i dostępny jest do pobrania w koncie Klienta. 

§ 12

  1. W przypadku zakupu Kursu online Klient po jego ukończeniu ma możliwość uzyskania certyfikatu. Do uzyskania certyfikatu konieczne jest przystąpienie do testu i uzyskanie zaliczenia. Klient ma 3 podejścia do testu oraz możliwość zakupienia maksymalnie 3 dodatkowych podejść. 
  2. Test składa się z pytań jednokrotnego i wielokrotnego wyboru i trwa 30 minut.
  3. Warunkiem zaliczenia testu, o którym mowa w ust. 2 jest osiągnięcie co najmniej 71% prawidłowych odpowiedzi.

§ 13

  1. Dyplom ukończenia Rocznej Szkoły oraz Certyfikaty posiadają oceny uzyskane przez Klienta.
  2. W przypadku Certyfikatu stosuje się skalę ocen:
    1. 91-100% punktów: ocena Bardzo Dobra;
    2. 81-91% punktów: ocena Dobra;
    3. 71-81% punktów: ocena Dostateczna;
    4. 70% punktów lub mniej: ocena Niedostateczna (brak zaliczenia)
  3. W przypadku Dyplomu ukończenia Rocznej Szkoły stosuje się skalę ocen:
    1. 90-100 % punktów: ocena Celująca;
    2. 80-89% punktów: ocena Bardzo Dobra;
    3. 70-79% punktów: ocena Dobra;
    4. 50-69% punktów: ocena Dostateczna;
    5. Poniżej 50% punktów: ocena Niedostateczna (brak zaliczenia).

§ 14

  1. Administratorem danych osobowych Klientów korzystających z Serwisu jest Sprzedający – w dalszej części niniejszego paragrafu zwany Administratorem.
  2. Administrator zbiera dane związane z korzystaniem przez Klienta z Serwisu w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych usług oferowanych przez Administratora, a także informacje o aktywności Klienta w Serwisie. 
  3. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu – w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików Cookiem lub innych podobnych technologii), a nie będących zarejestrowanymi Klientami przetwarzane są przez Administratora:
    1. W celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie prezentowania i sprzedaży Produktów w Serwisie i utrzymywania w Serwisie treści zamieszczonych przez użytkowników – z uwagi na niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
    2. W celach analitycznych i statystycznych – z uwagi na uzasadniony interes Administratora, polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    3. W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony praw przed roszczeniami – z uwagi na uzasadniony interes Administratora, polegający na ochronie swoich praw (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    4. W celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów, w szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Klient będący osobą fizyczną ma prawo do pozyskania informacji czy i w jakie dane Klienta są przetwarzane przez Administratora, prawo żądania dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. 
  6. Dane osobowe są przekazane innym podmiotom tylko w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora lub za wyraźną zgodą danej osoby. Takimi podmiotami są podmioty, których udział jest niezbędny do dokonywania płatności za usługi świadczone przez Administratora.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz nawiązania kontaktu z daną osobą fizyczną. 
  8. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami bezpieczeństwa przewidzianymi przez obowiązujące przepisy prawa. Stosowane są środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych, w tym w celu zabezpieczenia ich przed udostępnieniem osobom nieuprawnionym, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 
  9. Administrator w ramach Serwisu wykorzystuje pliki Cookiem, których celem jest m.in. ułatwienie korzystania z Serwisu i analiza zachowań jego użytkowników w ramach Serwisu. 
  10. Administrator może przekazywać zanonimizowane dane statystyczne swoim partnerom, klientom lub kontrahentom.
  11. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po tym okresie do celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, umożliwienia skorzystania z uprawnień związanych z rękojmią i naprawą dostarczonych towarów i usług lub do czasu cofnięcia określonej zgody. 
  12. Administrator informuje, że w oparciu o pozyskane dane mogą być kierowane do Klienta spersonalizowane informacje handlowe związane z usługami Administratora. Takie działania odbywają się w sposób zautomatyzowany za pomocą dostępnych narzędzi marketingowych lub analitycznych. Skorzystanie przez daną osobę z takich spersonalizowanych informacji handlowych lub sugestii jest dobrowolne. 

 

§ 15

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Klientem rozwiązywane będą w drodze polubownej.
  2. W przypadku nie rozwiązania powstałego sporu pomiędzy Sprzedającym a Klientem niebędącym konsumentem w drodze polubownej, sądem właściwym dla rozpoznania sprawy będzie Sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego. 

§ 16

  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie ma regulamin Platformy Edukacyjnej, znajdujący się pod adresem https://webtolearn.pl/polityka-prywatnosci-i-regulamin.
  2. Klient akceptując niniejszy regulamin akceptuję również regulamin Platformy Edukacyjnej we wskazanym w ust. 1 zakresie.
  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem Platformy Edukacyjnej.